Мета:
навчальна: активізувати мовний та лексичний матеріал учнів; ознайомити з новими
лексичними одиницями з теми; повторити вивчені літери алфавіту та вивчити кольори.
розвиваюча: формувати в учнів уміння працювати з зошитом; стимулювати вимовну
готовність учнів, розвивати їх слухову короткочасну пам'ять; розвивати пам'ять,
увагу;
виховна:виховувати культуру спілкування, прагнення вивчати англійську мову.
Мовний матеріал: What is this? – It is a...; blue ,green, yellow, red,white,
black,pink,brown…
Обладнання: аудіо- та відео диск, комп’ютер,
тематичні малюнки, робочий зошит.
ХІД
УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО
СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1.Привітання. Організація класу.
Т: Good morning, children. I am glad to see you. I am fine today. How are you?
Ps: I am fine.
Thank you.
2. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Т: — Ви любите ходити в гості?
— А ви б хотіли піти в гості?
— Сьогодні ваше бажання
здійсниться. Я пропоную вам піти в гості до героїв нашого мультфільму — до Дейва і Ейви. Сподіваюсь, що ви
пригадаєте назви іграшок, будете розповідати про іграшки, які є у вас, пригадаєте
вивчені слова та вивчимо кольори.
— А щоб нового ви хотіли
сьогодні дізнатись та досягти? (на дошці
підказка назви нових іграшок)
— А для цього нам
знадобиться увага, старанність, знання та дружба.
3. Уведення в іншомовну
атмосферу.
3.1 Фонетична зарядка. Робота з абеткою.
— Налаштуємо
язички на урок англійської мови: діти співають пісню «Аlрhаbеt».
3.2Актуалізація опорних знань учнів.
1)
Подивіться на комп'ютер. Пригадаймо цифри,
які ми вивчили.
2)
Давайте повторимо наші цифри, які ви
побачили на комп’ютері.
3)
Гра «Wipe the number»
Учні виходять по-черзі до дошки, вчитель
називає цифру від 1-10 (англійською мовою), а учням необхідно відшукати її на
дошці і стерти.
Наприклад:
Т: Wipe the number five/ nine/two…
—У Дейва
і Ейви є безліч іграшок. Подивимось
яких саме?
4)
Гра «Bring me a toy».
Давайте з вами пограємо у гру «Bring me a toy». Діти на декілька хвилин заплющують очі,
а вчитель розкладає по класу іграшки. Потім учитель просить принести одну із
іграшок, називаючи її англійською мовою.
Наприклад:
Т: One, two, three –
bring me a doll/ boll/ car/teddy.
П. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Ознайомлення з новими ЛО.
Робота з аудіо-диском.
— Які
ж кольори ми сьогодні вивчимо?!!!Look at the computer.
— blue ,green, yellow, red (учні називають, повторюють вимову за вчителем.)
Listen, repeat and point (учні слухають аудіо-запис повторюють та показують на відповідний колір).
1. Складання пазла. (Учні отримують
пазли іграшок та в парах складають їх. )
2. А тепер розфарбуйте ваші іграшки тими
кольорами, які ми сьогодні вивчили а саме: blue ,green, yellow, red (учні називають кольори українською)
Т: Давайте запитаємо один в одного, яку іграшку ви розфарбували і що у вас
вийшло.
– What colour is this car? – It is a … car.
ПІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підсумки уроку.
— Чи сподобалось вам гостювати у Дейв і Ейва?
— Які іграшки ми сьогодні повторили?
— Які кольори вивчили?
- Сьогодні ви всі працювали, були активні!
Молодці! Lesson is over. Goodbye!
Немає коментарів:
Дописати коментар